Thursday, January 6, 2011

M E R E K A K A T A

kali nie ibu wafiq aka yaya azura join lagi segmen anjuran mr. ben..tujuannya adalah untuk saling mengenali antara satu sama lain..mana2 blogger yg berminat nak join boleh klik S I N I ..

blog yaya nie sebenarnya banyak entri pasal kehidupan seharian...dah itu tujuan berblog pada mulanya..hihi...ade cerita pasal anak..pasal suami..pasal kawan-kawan..kisah di ofis...kisah ape yg berlaku dlm Malaysia tercinta nie..

sekali-sekala kalo ade info pasal perenting yaya share ngan semua org...petua ke ape ke pun sama..mana ilmu bermanfaat semua nak kongsi...hihi..

yaya pun suka berblogwalking baca entri org lain...boleh hilang stress bila berblogwalking nie..ilmu pun dapat..so yaya rasa segmen kali nie banyak kebaikannya..harap boleh dapat ramai kawan..dapat lebih banyak ilmu berguna..

bila dah ade ramai kawan nie..pandai2 la jaga diri...jangan kita nak persoalkan akan kehebatan dan kelebihan seseorang..jgn nak tunjuk ' belang ' pulak kat dunia maya nie..teringat entri mr ben..dia kata kita semua nie bila polis mintak I/C kene bagi jugak...tak de bezanya..ada baiknya sama-sama membantu kan...tul tak ???



4 comments:

  1. salam.

    yes betol2 tu.. sama-sama membantu.. salam kenal..;)

    ReplyDelete
  2. apezs : salam kenal jugak..kene saling bantu membantu....

    ReplyDelete
  3. hehe..iqbal pun join gak ni kak =)

    thanks komen sal pic tu..hehe.

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.