Wednesday, January 5, 2011

Jejaka 29 Tahun..Belum Kawen...

hihi...nak tergelak pun ada...aku didatangi jejaka 29 tahun..masih single..tapi runsing semacam je sebab belum ade calon..haha...macam2...aku yang bahagian kira2 duit nie jadi ler perunding tak bertauliah kat sorang ofis mate aku nie..dah org mintak nasihat..layan jer la kan setakat termampu...;-p

aku cakap ala baru 29...tak yah la nak pening2..maunya tak pening..kalo dah ade calon tak per la..sampai masa kawen..nie girlfren pun..tak de..yg tak tahan tu siap persoalkan naper ler HR asyik ambil budak trainee lelaki...nak keje pun tak de semangat..haha..gatal ko..latest HR bg 2 trainee pompuan kat dia..tp praktikal 6 minggu jer...tp ttp nak salahkan HR..katanya cepat sangat 6 minggu..tak sempat nak berkenalan pon..haha! ap sal ko tak mintak contact number ??? hihi...

minggu nie masuk sorang budak praktikal lelaki..tu yang dia mengadu domba kat aku tu..katanya dah tak bermaya nak keje..macam2 la ko...

keje busy memanjang..tak sempat nak bersosial..harapkan budak trainee jer..masalah jugak ko nie..tapi aku dah banyak kali nasihat dah..ko tu jaga penampilan sikit..biar sedap mata memandang...nie tak..huishh..aku tengok stail ko pun geleng kepala..

berubahla demi kebaikan...perempuan sekarang dah memilih tau...nak anak comel mesti bapak kene hensem..haha..kalo ikut muka mak alhamdulillah..kehkeh...gurau2 saja ye kawan...


8 comments:

  1. salam, sis keje kt maner? kt tmpt sis ader x amik trainee dlm perhubungan awam?

    ReplyDelete
  2. ayuni : kat bandar Kuala Terengganu...
    tak de la dik..engineering n architecture je...

    ReplyDelete
  3. bukn prs rupa mnjadi ukuran..
    tp penmpilan dan kebersihan jd keutamaan
    ;)

    ReplyDelete
  4. Jodoh belum smapi...doa la byk2 kan

    ReplyDelete
  5. fxyche ( cam ner nak sebut nama nie ? ) : tul tu...penampilan dan kebersihan penting...

    ReplyDelete
  6. iedchan : ye..kene berdoa dan berusaha..

    ReplyDelete
  7. huh suruh jejaka 29 tahun tu pakai baju molek sket...pakai gel rambut..pakai minyok wangi..baru ah ade orang nok..ni gok serabai je..ahahha

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.