Thursday, January 13, 2011

Cutenya Setem Nie !!!

satni posmen hantar surat...tapi yg menarik perhatian adalah satu surat nie..setem cute sangat!!!bertuah upin ipin..dah diabadikan pada setem...ke dah lama ??? tapi nie baru yaya nampak setem nie...harus disimpain baik-baik buat kenangan......

comel kann???

eh ! upin aje la... ipin tak de...mei lin pun ade....yg sorang lagi tu nama apa ek ? lupa..hihi..diorg main galah panjang rupanya ...

Kena bawak balik tunjuk kat Wafiq nie...Wafiq tak sebut Upin Ipin....belum pandai sebut lagi..tapi dia combine dua nama tu..bila tengok cite Upin Ipin kat TV Wafiq akan sebut ' Apin ' !!!... haha... rindu Wafiq...

p/s : tak sabar nak balik rumah..ibu ade suprise nak bagi Wafiq...;-)

7 comments:

  1. salam

    alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................. Comelnya setem ni. Nak boleh?

    ReplyDelete
  2. @apezs..kalau ade dua boleh la bg satu..nie dapat satu je..hihi

    ReplyDelete
  3. @mat..mmg cute!tu yg wat yaya nak post entri tu..

    ReplyDelete
  4. comel ka. stem ni..secomel org yang bagi tu!muahahhaa sape la die tu eh

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.