Sunday, December 12, 2010

Wed Kubeez & Samil

wedding nie sama tarikh ngn wedding adik aku..10.12.2010..pengantin perempuan nie sepupu ayah mertua aku..boleh jer aku curik masa jap gi wedding dia..bukannya jauh sangat pun..jamuan perkahwinan berlangsung di Noor Arfa Craft Complex..sebenarnya dah lama dah aku kenal ngn Kubeez nie..kami satu sekolah..dialah yg jd posmen antara aku ngn mr.tmfs...hehe...terhegeh-hegeh dia cari aku bawak surat chenta dr mr.tmfs..:-p...

comel kan pelamin nie...simple jer...aku tengok semua warna kuning..mmg kene la jd raja sehari...tapi tak sempat nak jumpa pengantin..kul 3.00 baru majlis sanding..aku lak tak leh lama sbb kat rumah pun ada kenduri..

terasa pulak ibu wafiq nak bergambar depan pelamin..tu laa..kalo dah ada anak..tak de nye sempat nak pose lawa2...hentam saje la labuuu....

buat pengantin TG RABEAH & ABDUL SHAMEL akak ucapkan tahniah..tak sempat nak tengok korang sanding..semoga bahgia ke akhir hayat...aminnn....

2 comments:

  1. betulla pelamin ni comel dan kecik..

    Ibu Wafiq telah di tag

    http://azwanikhairul.blogspot.com/2010/12/mama-kembar-3-buat-giveaway-yay.html

    ReplyDelete
  2. Pelamin outdoor la ni kan. Haha, kalau ada anak, nak posing pun dah tak serupa posing kak ;p

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.