FB

Monday, December 27, 2010

Teman Selamanya ...

Kawan ... Sahabat ... Teman ... semuanya memberikan definisi yang berbeza ... walaupun definisi tak sama tapi tetap merujuk pada seseorang yang berada disamping kita ... sejauh mana keakrabannya itulah yang membuatkan ianya berbeza dan istimewa...

Ada yang boleh dianggap kawan..tapi tak mampu menjadi sahabat...ada yang dianggap lebih dari itu...seorang teman yg memang kita perlukan sentiasa...

Cewah...bermadah ko Yaya...bukan ape td dapat mesej dari seorang teman lama...kenal dari zaman sekolah lagi...satu kelas tapi tak berkawan pun...pastu ' terpisah ' jap..jumpa balik bila satu kolej..pastu baru start kawan...hehhe...pelik kan...bila masing2 dah keje nie baru bersahabat baik...pe sal zaman sekolah dulu ko sombong sangat ek ??? opss..bukan sombong tapi ko budak baru...tapi tak sampai sebulan ko tukar sekolah lagi...tapi disebabkan rupa paras ko tu aku ingat muka ko sampai kita jumpa lg masa hari pendaftaran kat kolej...hahaha..ramai tul org mainat kat ko..tapi kita tak bertegur sapa pun sbb mmg sah2 ko tak ingat aku...saperla aku ni kan...kehkeh!
sampai ler kita terserempak kat Terminal One Seremban..hehe..nak tergelak bila ingat semua tu...start pada tu kita berkawan ...lepas pada tu ko tukar kolej lagi..lost contact sampai sudah..lama jugak sampai ler aku jumpa ko kat Trg nie hah..seb baek aku keje temporary kat shopping complex..mmg tempat ramai org...pastu baru bertukar no hp n kita kawan sampai sekarang..

last2 td ko msj...tanya anak aku dah brape? sumpah aku tak tahu sape sbb nombor tak naik nama...tapi aku layan jugak mesej tu...bukan ape takut kawan2 lama..kut2 terdelete no ke aper..maklum ajer ler...Si Wafiq tu expert bebenor main hp...kalo aku tanya sape kan ade yg terase hati..dah reply 2 3 mesej baru aku tanya sape..sbb dah blur sangat!ko siap cakap nak dapat anak bulan 4 tahun depan..saper ler kawan aku yg baru kawen tahun nie..mmg aku tak hengat!!!

rupa2nya ko Muhammad Izzakil ! setelah menghilangkan diri untuk kesekian kalinya... akhirnya ko muncul kembali...ko kawen tak jemput aku..huhu...kalo ye pun buat majlis kecik2 jer..jemput ler aku ngan suami...kitorg makan skit je..tak habisnyer lauk pauk tu..hahha!

buat joe (nama panggilan masa sekolah) or jigot (semua org panggil ko guna nama nie masa kat kolej termasuk aku) or K (nama panggilan ko sekarang)...sound nice kan ' K '? aku harap ko tak reka nama baru lagi...hahah...ape pun tahniah untuk ko n pasangan..semoga kekal bahagia sampai akhir hayat...aku ingat yer janji ko tadi yg ko nak jenguk anak aku...kehkeh! thanks for being my friend !

1 comment:

  1. salam..nak tanya..adakah Izzakil yang dimaksudkan ni..muhammad izzakil musa? sy tgh cari kawan, dh lama dah lost contact..setahu sy, die skang stay kat tganu..

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...