Tak Perlu Tukar Header

Akhirnya..tau jugak keputusan...tak ramai yg vote..tak tau la diorag perasan ke tak ade poll...tapi nie dia result poll...

Header pun biasa-biasa jer...nak buat cantik2 aku tak pandai...biarlaaa...harap2 ade yg sudi bertandang ke rumah usang aku nie...ke ade sesape yg nak tolong aku buat header lg comey dari nie ??? betul tanya nie...but F.O.C laa....hehe..


So..aku kekal la ngan header nie sebagai atap rumah aku...dinding aka template pun sama...guna yang nie jer..korang tak skit mata kannnn...hehehe..kalo aku rajin baru aku buat lain..lg pun header n template nie baru lagi pakai...

2 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

  1. salam kak,

    hurm, header kak ni dah lawa, simple menarik..

    kak, maaf lah sgt2 yer, sal gathering tu kita hanya merancang, Allah menentukan... kalau tarikh sesuai mmg esok tapi TER penuh lah kak..

    cik tom settle sal tempat, so tok terpaksalah inform kpd semua.. kalau kak keje, kita buat lain masa skali lagi lah nanti yer,

    ni pun baru 1st time nak buat, buat skit2 dulu tak pe... maaf ye kak!!! sorry sgt2...

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post