FB

Thursday, December 23, 2010

Syukur ...

Syukur ... Syukur .... Syukur Ya Allah ...


Alhamdulillah ... tahun 2010 dah hampir berakhir , banyak pahit manis yg ditempuhi..aku percaya kalo yg pahit tu masa mendatang bila dikenang pun akan buat kita tersenyum sendiri..yg manis apatah lagi ...


awal bulan disember dah dapat bonus sebulan ... pengumuman bonus utk awal disember tu dibuat melalui emel...mr director ada cakap Insya Allah seandainya kewangan mengizinkan akan ada bonus lagi...dan aku sememangnya bahagian jaga duit ofis awal2 dah tahu tentang bonus nie...alhamdulillah..semalam dah dapat gaji utk bulan nie + sebulan bonus...aku ingatkan dapat separuh je..tak sangka pulak mr akauntan bg sebulan....alhamdulillah sekali lagi...rezeki anak dan family...


semoga syarikat tempat aku bekerja lebih murah rezeki pada tahun hadapan...mungkin ini la hikmah disebalik kejadian ...kalo kita tolong orang rezeki kita dipermudahkan ...aminn...

1 comment:

  1. waah,,seronok lah kak dapat bonus.. =D rezeki anak tu kak ..

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...