Suka Mancing Ikan ??? Nak Ilmu Memancing ???

Tiba - tiba lak ibu wafiq nak bg ilmu memancing ... jgn disangka pompuan ayu tak pandai memancing ..(erk...) beli ikan kat pasar jer..haha...

tp...mmg aku tak pandai memancing..nak memancing nie kena sunyi2 gitu..aku kalo sunyi2 ape lg...selamat titooo...heheee...nanti ikan ke mana..joran ke mana...

tak mo nyimpang jauh..meh nak citer..baru sat mr renjer tegur aku di shoutbox dan jd follower aku...tengok pic sebelah nie..aku pun singgah la kat blog dia..tak der lagi kawan2 citer bab mancing..ok gak kalo follow dia balik..lari sket dr dunia aku skang nie..hehhe...

lepas jer follow mr renjer..eh..lagi sekali dia menjelma kat shoutbox aku..say ' thanks ' uollsss.....nie yg nk cerita nie..tak pernah lagi aku follow org n org tu say thanks...terharu u...kalo bw mungkin ader kot...mgkin time nie aku n mr renjer online...so respon cepat jer la kann...

ape2 pun..TQ kpd semua yg dah follow aku...jom kenal mr renjer lak...kita kasi terjah blog dia...;-p


1 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

  1. wahhh abg renjer glemer kat sini la!!
    memang meletopss sume ikan2 kat blog abg renjer...ngeee~~

    singgah folow ibu wafiq ^^

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post