Segmen : Aku blogger ! So What ???

Kali nie ibu wafiq nak join satu legi segmen dari blogger otai..mr. ben ashaari laa..mula-mula kena citer pasal LATAR BELAKANG DIRI...merupakan seorang ibu kepada seorang putera yg masih kecil..baru nak masuk 1 tahun 5 bulan..kalo kat rumah tu mmg tersangatlah perlu diberi perhatian..nak post enry yg fresh tu mmg agak payah..kalo tak ikut bontot budak kecik tu kan ade jer dia masuk mulut..baru jer nak ngadap komputer budak kecik tu lak gi tekan button off kat CPU tu..pendek kata mmg terbatas masa nk post entry n berblog walking...tunggu dia tidur jer la..hehe..ASAL dari Terengganu..anak pure bandaraya kuala terengganu..hehe..keje pun kat sini jugak..PENDIDIKAN lak tak de la mengggunung cam orang lain..dulu belajar Diploma In Accountancy - Kolej Profesional Mara Beranang. So sekarang keje dalam bidang kira mengira la..keje ngan firm consultant engineering..dah naik juling dah mata nie kalo ngadap komputer..mmg keje guna komputer..kalkulator tu pun agaknyer dah naik bosan tengok muka aku nie..

PENDAPAT AKU MENGENAI DUNIA BLOG..hmm..aku nie baru lg berblogging..lom sampai setahun..sebelum nie aku baca blog orang jer..suka bila dia citer pasal family terutamanya..aku suka search info tentang mendidik anak-anak..jd tu yg tergerak hati aku nak wat blog tu..nak citer pasal anak la kononnya..hehhe..skang semua citer aku himpun..hehehe..dulu aku ingat orang berblog stakat suka-suka jer..tak sangka lak aku sampai boleh buat duit..ade org tu siap bley bayar deposit rumah lg hasil berblogging..(ehem..ehem..) maunyer tak terbakar semangat aku nie tengok kejayaan dia..

PERKARA POSITIF DAN NEGATIF YG DIALAMI SEPANJANG MENJADI BLOGGER..part nie tak leh nak citer banyak..sebab aku baru setahun jagung berblogging..sebulan dua nie baru nak aktif balik..tu pun sebab tersinggah kat blog ben ashaari..tq yer mr ben sbb banyak bg kata dorongan..cuma apa aku boleh kata aku jumpa ramai kawan..lawan tak der yer..boleh bertukar pendapat..cepat jer dapat info baru kalo bukak dashboard tu..hehe..

CARI NAMA / GLAMOUR ??? aku berblog hanya untuk kepuasan aku sendiri..aku nak luahkan apa yang aku rasa..aku nak kongsi apa yang aku tahu..aku ada kawan kawan maya kalo aku ingin bertanya sesuatu..itu saje..apa kes nak cari glemer..aku bukan artis..cuma org biasa yg baru blaja untuk berblogging dan masih menagih ilmu dr otai2 cam ben ashaari..BANGGA ??? stakat nie tak der nyer bangga2 tu..nuff baru berapa sen..hehe..tunggu banyak duit cam mr ben dulu kut baru nak merasa bangga ngan diri sendiri..hehhe..

SEKIAN ;-P

7 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

  1. bab tekan button off tu memang dasat..tapi blogger post memang auto save ke draft kan hehe

    semoga bertambah maju dalam blogging, mana tau boleh kumpul duit perbelanjaan pendidikan Wafiq nanti :D

    ReplyDelete
  2. salam blogger, teruskan brblogging yaa, datang dari segmen abg ben, jemput ke blog buruk saya jugak ea (:

    ReplyDelete
  3. wah2..sejak 2 menjak ni..asal BW je ade ben..haha

    ReplyDelete
  4. waaa... akak rajin erk join en ben punya segmen.. hihihi... nora datang buat kunjungan balik...

    ReplyDelete
  5. hebatnya akak nuff dah ada sen..sy terkial2 lg niyh..tunjuk ajar ku SIFU!!=)hihi

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post