FB

Wednesday, December 29, 2010

Sayang ... Jangan Ada Benci ...

Andainya ada di antara kita nanti
Berubah hala serta memungkiri janji
Jangan ada benci
Suka dan duka dilalui
Jadikan kenangan di sudut hati

Andainya cita-cita tidak kesampaian
Ikatan murni terputus di pertengahan
Jangan dikesalkan
Jangan lantaran kegagalan
Kita berdendam saling bermusuhan

Ungkit-mengungkiti
Sakit-menyakiti
Memusnahkan diri

Kita harus tabah dan bersedia
Cekal hadapi kemungkinan yang tiba
Kadangkala yang berlaku
Di luar kemahuan kau dan aku

Pagi2 hari selasa yg hening nie kasi layan memori dulu..ahakz..tetiba teringat lagu nie..lagu kenangan antara aku dan suami..Eceli kami kenal dari zaman sekolah menengah lagi..aku form 3 dia form 4..tp sekolah lain2..gaduh n break-out perkara biasa..time gaduh n plan nak clash lagu nie yg menjadi mangsa..pastu baik balik...tak terbilang aku berapa kali putus ngan dia tu...banyak sangat..

tp jodoh antara kami mmg dh tersurat..kawen jugak akhirnya...masa hari akad nikah jurunikah tanya suami aku dah lama mana berkawan..suami aku cakap 11 tahun..hehe...lama kan???

Ingat zaman dulu2 nak tergelak pun ada..skang nie nak denga
r lagu Jangan Ada Benci by Casey ( mn dia hilang ye ??? ) kat radio pun susah..kalo dengar lagu tu sure tersengih cam kerang busuk..ape daa...hehhe...

ape pun semoga kami :

HAPPY SOKMO ...TAK MO GADO2 ... n BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT ....AMINNNN....


rindu Wafiq...
~ gambar ngn Abdul Manaf Mamat...national football player...kate sekampung..haruslah ade gambar bersama..eceli time nie ade sukaneka kt kg aku..menangis tak hengat dunia Wafiq time Manaf dukung dia..hihi..


3 comments:

  1. semoga berbahagia bersama keluarga tercinta..

    ReplyDelete
  2. waah...kenangan lalu mengusik jiwa ye kak..hehe

    manaf mamat?..kim salam kat dia kak.. =P

    ReplyDelete
  3. Wahhh..lagu lama tu..xmo gadoh2 gak :)

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...