FB

Tuesday, December 28, 2010

Saya Blogger Terengganu


Kali nie nak join segmen kumpul sahabat blogger ikut negeri..hari nie hari untuk tinggal link entri untuk blogger Terengganu.. Segmen nie anjuran Blog Pilihan Malaysia 2010..kalo nak join sila jangan segan klik SINI ...



Nama Manja : Yaya ...

Status : Berkeluarga...Punya Suami...Punya Seorang Anak Bujang...

Cara Hubungi : Via Email yer... adrenalina17@yahoo.com

Daerah : Kuala Terengganu

Tempat Tinggal : Kg Nibong , Jalan Panji Alam .. ( Ade sesaper yg sekampung ngn aku tak ??? )

Apa Yang Menarik Di Terengganu : Banyak Sangat Tempat Menarik...aku sendiri pun belum pusing semua..aku share kat sini ape yg aku tahu sbg info bersama .....


Taman Tamadun Islam

Pantai Batu Burok


Perkampungan Keropok Losong



Pulau Redang


Nasi Dagang


Pulau Warisan
image ihsan dr mr google ...

7 comments:

  1. salam

    hi blogger t'ganu, dah lama saya tak ke t'ganu.... terasa mcm nak kesana pulak bila tgk gambo pantai tu.. hehe

    ReplyDelete
  2. dekat dh dgn tempat kerja saya..gong gemia, panji alam..hehe

    ReplyDelete
  3. Little Diary : meh la turun KT..hehhe

    Wida : ntah2 pernah terserempak...tapi tak kenal..

    ReplyDelete
  4. yezza~ trg tetap di hati~ tehehehehehe~ ^_^

    ReplyDelete
  5. saya pown orang terengganu gak.. sy dah follow awk..

    ReplyDelete
  6. owh.. kenal sangat kg.nibong.. kampung tok saya.

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...