Saya Blogger Terengganu

Kali nie nak join segmen kumpul sahabat blogger ikut negeri..hari nie hari untuk tinggal link entri untuk blogger Terengganu.. Segmen nie anjuran Blog Pilihan Malaysia 2010..


Nama Manja : Yaya 
Status : Berkeluarga...Punya Suami...Punya Seorang Anak Bujang
Cara Hubungi : Via Email yer... adrenalina17@yahoo.com 
Daerah : Kuala Terengganu 
Tempat Tinggal : Jalan Panji Alam .. ( Ade sesaper yg sekampung ngn aku tak ??? ) 
Apa Yang Menarik Di Terengganu : Banyak Sangat Tempat Menarik...aku sendiri pun belum pusing semua..aku share kat sini ape yg aku tahu sbg info bersama .....

Taman Tamadun Islam

Pantai Batu Burok

Perkampungan Keropok Losong

Pulau Redang

Nasi Dagang

Pulau Warisan
image ihsan dr mr google ...

7 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

  1. salam

    hi blogger t'ganu, dah lama saya tak ke t'ganu.... terasa mcm nak kesana pulak bila tgk gambo pantai tu.. hehe

    ReplyDelete
  2. dekat dh dgn tempat kerja saya..gong gemia, panji alam..hehe

    ReplyDelete
  3. Little Diary : meh la turun KT..hehhe

    Wida : ntah2 pernah terserempak...tapi tak kenal..

    ReplyDelete
  4. yezza~ trg tetap di hati~ tehehehehehe~ ^_^

    ReplyDelete
  5. saya pown orang terengganu gak.. sy dah follow awk..

    ReplyDelete
  6. owh.. kenal sangat kg.nibong.. kampung tok saya.

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post