RFC Kuala Terengganu


Akhirnya ade branch RFC nie kat KT..lame dah tunggu..aku pun dah berkurun dah jd ahli HPA nie..nie 1st time leh merasa RFC..start beroperasi 01/12/2010..aku pun apa lagi..1st day bukak aku dah rasmi..hehehe..balik jer keje ptg tu aku pun cakap ngan mr.tmfs..jom ari nie saya belanja makan..baru lepas gaji kan..haruslah berbelanja en suami terchenta sekali sekala..hehe..

Aku pun suruh la dia drive pergi blakang Avon KT..(aku jd ahli gak nie..siap credit member lagi..saper nak beli brg avon ngn aku leh inform..) naik heran jugak mr.tmfs..dia cakap ade kedai makan ke kat situ ??? ..selalu pergi avon tak pernah nampak pun..hehe..

RADIX FRIED CHICKEN KUALA TERENGGANU

suka tengok bahagian dalaman restoran nie...kaler oren semua..

aku nak snap pic background tu yer..tak der niat nak menganggu pasangan tu pun...;-)

order soft drink jer..stroberi n grape..jus pun ade..1st time aku minum air sampai habis sbb gas ( tul ke panggil gas ??? ) dia tak kuat sangat..burger pun sodapp...

kalo korang tak pernah try produk HPA..mai restoran nie leh try sos tomato HPA n sos cili HPA..hehhe..pastu beli sendiri ler..kedai HPA kat sebelah RFC nie jer..

Lepas nie..aku rasa kalo nak makan fast food aku tak cari yg lain dah kut..kita kan org Islam..apa yang penting HALALAN TOYYIBAN..semua tu jadi darah daging kita..apa yang kita makan..apa yan kita bg anak kita makan..tu semua mempengaruhi keperibadian diri..kita berhak memilih kannn...:-)


4 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

  1. ibuwafiq..sy pon baru nak wat n3 rfc ni..hehe.tp x siap lagi.
    lain kali nk try satay rfc tu..gemok2 kn?

    ReplyDelete
  2. wida :satay ? ade ker..huish...cam ner leh tak prasan nih! next time gi kene order nih!

    ReplyDelete
  3. mata hati : tak la..kat blakang stadium nasiruddin shah..stadium bola tu..wisma chua ah kee...

    ReplyDelete
  4. ni first time dengar RFC.

    nak try rase gak.

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post