Thursday, December 30, 2010

Piala Suzuki : Org Indonesia Puji Malaysia

Tahniah untuk team bola sepak...dapat usd100 ribu tu! pandai2 korang la bahagi2kan duit tu..hihi...bukan setakat tahniah je , terima kasih jugak sebab korang la 1 MALAYSIA dapat cuti...ermmm..satu malaysia ke ? ape nasib trg, kelantan dan kedah???..cuti umum kami dah jatuh hari jumaat dan sabtu..masih tak de berita lagi nie...

aku tak pandai nk story pasal bola..tp tengok kat tv semalam mmg beshh! (ermm...goal keeper boleh tahan kannn????) yg beraksi lebih anak aku ler..ngan gaya sekali...asyik sebut ' GOL ' je manjang...buat aku tersentap je ingat betul2 gol..kihkih!

alhamdulillah tak ade insiden tragis..kita kan serumpun..tak best la gaduh2...sama2 guna bahasa melayu..waluapun loghat lain tp still leh paham..kalo gaduh2 cam ner nak gi jalan Bandung ke...Bali ke...dorang lak cam ner nak mai KL ke..Trg ke..Panji Alam ke...kan Yoki...erk Yoki ??? siapa tu ????

see...satu nusantara...satu rumpun..haruslah baik2...dah la berjiran..nanti kalo ade ape2 nak mintak tolong ngn jiran jugak..tak yah lah mintak tolong ngan orang nun jauh di barat....kannn?

aku nak promote web yoki nie..kalo sape2 plan nak setup company..leh la ziarah dia kat rumah yang nie... kalo more detail pasal bisnes leh pergi rumah dia yg nie.. aku tengok ramai singgah rumah dia nie..terutamanya student laa...tapi student indonesia laa...diorang cari ilmu nak buat thesis...tapi ape salahnya org Malaysia pergi singgah..mana tau ade ilmu yang korang perlukan ade kat sana...

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.