Penat ...Tapi Enjoy !!

Jumaat yang memenatkan..dari pagi tak duk diam...sibuk jer manjang...kain baju pun tak sempat nak cuci..haha..belah pagi pergi rumah sedara...dia ade buat majlis kesyukuran sikit...pergi tunjuk muka laa..tp tak dapet den nak nolong..iyolah jd pengawas Wafiq je manjang...takpe..aku dah wakilkan mak aku buat keje dapur...aku pergi memeriahkan keadaan jer..

Petang pulak pergi TTC beli semua kelengkapan sekolah adik aku..seb baik dia tak banyak kerenah kali nie...tahun-tahun sudah bukan main lagi..yg nie tak berkenan..yg tu tak cantik...yg nie tak suka...macam2 laa....padahal uniform sekolah jer..tu pun susah nak pilih..kali nie baik pulak adik bongsu aku nie...heran jugak aku...huhu...

Kebetolan kat TTC pun ada karnival makanan halal..bab nie aku suka..sebab bole test banyak makanan sedap2...hehe..kain baju pun ada jual..yg murah tersangat lah murahnya..tapi kalo mahal tu tak hengat..baju kurung biasa2 pun RM250.00..ape laa...

Wafiq berpusing2 depan ayam pusing nie..tak bergerak dia...siap mencangkung tengok ayam tu sambil sebut kuckoo...kuckoo...hehehe...tokey ayam pun dah garu kepala tengok gelagat Wafiq nie...

Penat2 pusing TTC kitaorg masuk Giant..gi melantak kat Rasamas..boleh tahan Wafiq naik berdiri atas meja...siap menari lagi...cam ner la aku nak ajak Wafiq join dinner ofis kat hotel..huhu..sah Wafiq aku tinggal ngn nenek dia..jgn ngengade nak ikut ye....

Td lak hantar adik aku pergi rumah mak long..dia nak stay sana..nak bergumbira dgn sepupu sepapa dia sebelum bukak sekolah...berjumpa la Wafiq ngn 2 pupu dia...cucu mak long aku..

Wafiq diapit oleh dua pupu dia..lor...ade red eye la Wafiq...huhu..si Aqil yg baju merah tu bulan depan dah 3 tahun..lagi sorang tu Aniq tahun depan nak masuk darjah satu ... betapa ganteng nye Wafiq yg setahun 5 bulan..sikit je lagi nak sama tinggi ngan Akil..badan lak mmg sah menang Wafiq..hehehe...

On the way balik rumah Wafiq dah tidur dalam kereta..dia kepenatan tu...seharian tak tidur..harap malam nie Wafiq tidur lena sampai pagi esok sebab ibu nak berblog walking lepas nie..;-p


Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post