Main Page 2 Entri Jer ...

Semalam dapat petua sket dr BA ... bila pikir balik betul jugak...pe sal la aku tak pernah nak terpikir pun benda simple mimple gini...nak kena otai jugak yg bg tau...pastu baru la ..a'a..ye laa kann.. hehe...

kat main page aku nie dolu2 ms awal2 buat blog ade 7 entri ... lama jugak macam tu ...pastu terpikir..mak oii banyak tul entri kat main page..aku pun tukar jadi 5 entri sampai ler semalam..aku tukar ikut firasat aku jer..alasannya..panjang nor nak scroll ke bawah.. tu je..tak tau nie semua ade kesan ...

sampai ler smalam bc entri kat blog BA...

rupa2nya BE dikira dari Pageviews ..buat ape kalo trafik tinggi tp PV rendah ...ye la..dah kat main page boleh baca 5 entri sekaligus ..tak yah klik kat lain...hehe..betul jugak kan...udah ler bukan main susah lg nak cari idea nak post entri...org baca sekali lalu jer...paling penting tak berat..loading pun cepat...

sekarang aku buat 2 entri jer kat main page..kawan2 semua pls tengok older post or cari jer kat bloglist entri lps2.. :-)

p/s : tq BA ...pandanganmu amat dihargai...hehehe;-p


2 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

Post a Comment
Previous Post Next Post