Cerita Kawen Emi : Part 3 ~ Sanding

dah sampai part 3..part bersanding..banyak tul gambar..susah aku nak pilih..tp nie sume gambar lom edit..belasah jer laa..hehhe..tengok baju pengantin..dari grey kaler jd red kaler...merah menyala woo..tp aku tengok dalam gambar ok la pulak..nice jer...hehehe...kalo pakai grey kaler sure malapppp jer pengantin...nie baru naik seri....photohgrapher lama tul amek gambar..aku tukang tengok pun penat...hehhe...dah keje dia kan..nak wat camner..pengantin lelaki navy..adik aku nurse..aku ade gak bg cadangan bodoh suruh dia pakai persalinan baju misi time sanding...kehkeh..tp xde laa dia pakai...
pic semua tak ikut turutan..kalo pening sorry morry ya..;-p korang paham2 paham kanlah sendiri...hehhe








semangat pengantin makan..dengar citer sampai sendawa..nie kes pengantin tak malu...hahha



suap menyuap la pulak....

semoga bahagia sentiasa yer...

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post