Thursday, December 16, 2010

Bersama Basmi Penyeludupan ------> Cewahhh !!!




*** sila jangan segan klik pic untuk tumbesaran pic yg mantappp ...

info nie dapat dr Kastam time bayar service tax ari tu ...kira dah lama jugak ler duk ats meja aku kat ofis tu ... jap duk atas sekali...pastu tertimbus ngn kertas2 lain ...jap aku tolak ke kanan ... pastu aku tolak ke kiri...hahaha ...nasib ler ... seb baik tak buang dalam tong sampah ...nie kira info berguna bg rakyat prihatin....

korang prihatin ???

kalo yer ... tengok pic tu betul2...ambik segala maklumat...set contact kastam yg berhampiran dalam hp korang....kalo prihatin laa...hehhe...;-p

bukan setakat keprihatinan korang dihargai tapi ANDA LAYAK MENERIMA HADIAH WANG TUNAI SEKIRANYA MAKLUMAT ANDA BERHASIL ...

tak terliur ker ngan ganjaran tu..hehehe..nak harapkan BE ntah bila kan menjelma...hahaha..tp aku harap korang tengok tul2 sebelum wat aduan...jgn lak org punggah barang pindah rumah korang ingat depa wat keje tak elok...;-p


No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.