FB

Tuesday, November 9, 2010

Burger Pun Nak Satu Malaysia ;-p

mr.tmfs : rasa nak makan oblong jer..
isteri mithali : gi la beli..tak pun kirim ayah jer dia nak gi surau nanti..
mr.tmfs : ermm..ok gak..lama dah tak makan..


lepas solat isyak ayah mertua aku wat balik ler oblong untuk suami aku ni..tengah2 mkn tu boleh dia cakap cam ni...


mr.tmfs : kan best kalo ade org reka BURGER SATU MALASIA
isteri mithali : (buat muka tercengang..dlm hati pk mesti cucuk bendera m'sia atas burger)
mr.tmfs : ada 3 lapis daging..daging kambing,daging ayam,daging lembu..
isteri mithali : ade ke burger daging kambing? tak pernah di buat org...dah tu mn satu melayunya? india yg mn ? cina ?
mr.tmfs : melayu daging ayam la..india daging lembu...cina daging kambing
isteri mithali : haha..pandai jer abg reka...


suami yang aku sayang ni kalo bab mkn bg kat dia..ader jer yg direkanya..seb baik tak suruh aku buat..nak dijadikan cerita lepas makan panas satu perut yg bulat itu angkara oblong yg teramat pedas..aku yg tumpang mkn sket2 ni pun terasa kehangatan black pepper yg menyengat tuh!tapi aku percaya mr.tmfs tak kan pernah rs insaf dan akan terus sokong oblong atau burger..huhu...

2 comments:

  1. haaha..idea menarik tu. Harganya mesti mahal. Tapi cina ayam,melayu lembu ,india kambing baru sesuai. India dgn cina ada yg tak makan lmbu.

    Anak buah aku masa makan dia sebut nak lembu. Kitaorg rasa lucu la..Kitaorg kata balik.. lembu tak ada. Lembu ada kat kandang...

    ReplyDelete
  2. wahhhhh...buger mesti best ni...;d

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...