FB

Tuesday, November 23, 2010

BEN ASHAARI : 46.. IBU WAFIQ : 46

tengok..sama je kan..dua2 org 46..ape tu 46 ? umur ke..ish...belum tua sangat lg la..tp apa ada ngn 46 tu ??? apa yg ibu wafiq sama ngn MR. BEN tu..MR.BEN tu MASTER..ibu wafiq nie stakat super duper junior jer..kehkeh..MR. BEN tu otai segala..ibu wafiq ni umpama buah cempedak di luar pagar...(sambung sendiri pantun nie...) merangkak lagi...


tp bila ada persaman ni..no.46 rasa cam nak buat entri jer...persamaan yang tak serupa...haha..pening fikir ??


saat entri ni ditaip followers MR. BEN adalah seramai 4618 (tengok betul2 tajuk entri..ada dua titik kan..hehe....)...followers ibu wafiq lak adalah seramai 46 SAHAJA..tu dia beza bagai langit ngan bumi !!!


B4 this followers ibu wafiq 3 4 kerat jer..sejak join suai kenal blogger bersama MR. BEN naik la sket followers ibu wafiq..ada la kamajuan sikit...tq ye MR.BEN coz sudi jd follower ibu wafiq..bertuah sungguh badan bila OTAI meng'follow' kita kan ???


Dan hari ini..setelah sekian lama..tergerak hati ibu wafiq nk check NUFFNANG..dan...jeng-jeng...


hehehe....ada juga akhirnya setelah tegar dgn amount RM 0.00...skang dah jd RM 0.25..walaupun sikit dah suka sangat dah...kita merangkak dari bawah..slow2..lps nie lebih aktif...

p/s : tq utk MR.BEN yg banyak bg tips n kata2 pendorong....jasamu akan ku kenang. ahakzz..

3 comments:

  1. salam...

    melihat pic header...terpancar sebuah keluarga yg bahagia.....tq follow my blog..saya follow juga

    ReplyDelete
  2. hehehe....
    samer la kiter...
    nufnang ni susah sgt nak lekat kat blog zura...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  3. sama la kite..kite serupaaa..hehe..xpela,pelan2 kayuh..

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...