FB

Friday, October 15, 2010

Kami 1 st Giveaway

Ni kali pertama join giveaway or contest ..bukan aku tak pernah nampak mana2 banner giveaway sebelum nie tp xde la pulak nk menjoinkan diri ini..heheh..tp time tersinggah kat blog kak YANTI terus aku terpesona dengan banner nyer itu..ohh!! mungkin kerana aku ini pencinta keluarga..atau mungkin kerana aku ini suka kan anak2..ntah laa..tp terasa semangat serta dan2 terasa bahagia..hehe..statement ini adalah betul..hehe..

Lg pulak tengok syarat2, simple jer :
  1. Terbuka kepada semua yang mempunyai blog - BERES
  2. Follow blog Kami In The House - BERES
  3. Add Kami In The House di bloglist anda - BERES
  4. Copy & paste gambar di atas dan letak di side bar anda dan link ke entry ini - BERES
  5. Buat satu entry " Kami 1st Giveaway " - BERES
  6. Tinggalkan link anda di entry ini . - BERES
Semua dah ' BERES '.. harap2 ade rezeki...;-)

3 comments:

  1. salam Azura..

    thanks sudi join GA kami
    Good luck ya

    ReplyDelete
  2. salam kak yanti..hrp2 ade rezeki ;-)

    ReplyDelete
  3. ibu NANTI DATANG AMIK TAG KAT BLOQ saya keyh...cuti-cuti KE PAQISSS

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...