Thursday, October 14, 2010

HARI RAYA ~ Part 1 ~ Family Story

Nie lg satu kisah yg dah nak basi..org dah start gi mekah dah nk wt haji..thats mean xlama lg nak raya hj la kn..tp aku br nk wat n3 psl rayer poser..hehe..

Raya tahun ni suram semacam jer..ye la.sebabnyer..
  • raya tanpa ayah tersayang di sisi
  • emi adik aku tak dapat cuti raya
  • bonus tak dapat...huhuhu..dapat duit raye jer sm value ng gov.servant

Emi..aku buat n3 khas utk ko..bangga ler tu..sure hidung ko makin kembang berbunga. sampai saat nie pun dia still lum dapat peluang balik kg..nie aku kasi ko peluang nengok gambor raye.

Yg best nyer cuma satu..dapat nengok si wafiq bergaya ngn baju melayu dia yg pertama buat julung2 kalinya..ensem woo!!tak mo citer lebih2 laa...layan citer bergambor jer laa..kehkeh!!





No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.